Aquí podeu llegir les breus cròniques dels partits disputats el darrer cap de setmana pels equips del Club (S14, S16 i S18), així com de la jornada d’Escoles organitzada a Vilanova. Si disposeu de fotografies, ens les podeu fer arribar a través del correu electrònic info@selvilanova.cat. De moment, podeu veure les que va fer Miquel March del partit de S18 clicant sobre aquest enllaç.
Bona lectura!

l'escola de rugby, amfitriona
Dissabte, l’activitat va començar a l’Annex de la mà dels més petits de l’Escola, que van actuar com a amfitrions d’una trobada especial amb els companys del RC Calafell, l’Anoia RC, el RC Esparreguerra i el Poble Nou. El bon ambient es va traduir sobre el camp, on es van veure coses molt interessants, especialment en la categoria dels S10 on la quantitat de canvis va permetre als jugadors trobar-se en nous llocs i noves responsabilitats de joc; els s12, per la seva banda, van poder disputar quatre partits que van acabar amb quatre victòries però on, més que el resultat, el més positiu va ser veure l’evolució en progressió de les noves incorporacions.

vic 71
vs
selvng17
s14
Els S14 van disputar una bona primera part davant d’un Catalunya Central voluminós i en moltes fases de joc al límit del reglament; a la repressa, però, els joves vilanovins van veure’s superats per una gradual permissivitat que va fer que dels vint jugadors inscrits a l’acta, només catorze van acabar sobre el camp. La situació va quedar plenament reflectida en un marcador probablement excessiu, 71-17; cal remarcar, però, que la inexperiència no hauria d’impedir garantir la seguretat i la integritat dels jugadors en la pràctica esportiva.

rc badalona 29
vs
SELVNG 25
S16
Els S16 van protagonitzar un partit força similar al de la setmana anterior a la Teixonera: amb més baixos que alts, amb no gaire continuïtat en el joc, cedint gran part de la iniciativa al contrari i infrautilitzant el joc de tres quarts. Amb tot, el resultat -29 a 24- permet l’equip sumar un punt de bonus defensiu, el segon, establir-se a la sisena posició de la classificació i matenir el goal average en positiu..

SELVNG 19
VS
BUC 39
s18
El S18 era l’únic dels conjunts en competició a disputar el partit com a local, a Vilanova, enfront dels barcelonins del BUC. El partit diferí molt de l’encontre de la fase prèvia i els de blau cel van saber afrontar el matx tot i adversitats com la baixa d’un jugador minuts abans de començar. Amb quinze efectius, l’equip va començar trepitjant camp contrari, amb bona pressió defensiva; el rival, però, sabia aprofitar les seves ocasions per rendibilitzar al màxim el seu esforç, mentre que els locals noacaben de concretar. El 12 a 22 al descans presagiava una segona part interessant, com així va ser, on ambdós equips van treballar al màxim, però amb la mateixa tònica pel que fa al primer temps en relació a la capacitat de concreció; al final, 19 a 39 i cinquena posició per als joves entrenats per Dídac Moragas i Damián Blanquero, que van demostrar una bona progressió respecte la fase prèvia i sobretot un fort caràcter que esperem sigui un bon fonament per al futur.