Cap de setmana on les categories S14 i S16 van participar a la tercera jornada de la fase prèvia de les seves respectives competicions.
S14
CR SENGLARS vs SEL VILANOVA

Una matí de rugby espectacular a Torroella. Podem FELICITAR als jugadors del S14 pel gran esforç que han fet. Va ser una passada que desde el minut 0 fins al 60 no han parat en cap moment.
Sense tenir en compte el resultat, 0 -68, van fer una demostració magistral del que és el rugby xató, una delícia per gaudir des de la banda i que ens va col·locar al primer lloc de la classificació del grup 5.
Al finalitzar el partit vàrem rebre la super felicitació del entrenador del Senglars, paraules textuals: “¡No sabíem ni per on ens venien!”
El més important es que hi ha un EQUIP de jugadors que s’ajuden, s’animen, s’estimen, IMPRESSIONANT. Això no vol dir que tenim la feina feta, continuarem entrenant més dur i millor.
Per últim, l’hospitalitat i el tracte per part del Senglars va ser bestial, un tercer temps de traca i mocador, es la grandessa d’aquest esport. Fins i tot els pares van pogut tastar cosetes, i ben bones eren. Els hi tornarem aquest regal.
S16
SEL VILANOVA vs CNPN


Davant un rival superior plantem cara amb un bon joc a la mà que ens va situar a 15-24. La falta de pressió defensiva i algunes jugades individuals ens van impedir consolidar un millor resultat en la primera part. En la segona part, sense opcions de victòria deixem de pressionar defensivament, la qual cosa ens va portar al resultat final de 15-45.
Desprès d’aquesta jornada, el SEL Vilanova Club de Rugbi ocupa la segona posició a la classificació del grup 5.